неделя, 9 октомври 2011 г.

ПРИТЧА ЗА ЗОДИАКАЛНИТЕ ЗНАЦИ

И настана утрото, когато Бог се изправи пред своите дванадесет деца и във всяко от тях  вложи семенцето на човешкия живот. Един след друг всяко дете правеше крачка напред, за да получи предназначения за него дар.


"На тебе, ОВЕН, аз пръв давам моето семе, за да имаш честта да го посееш. Всяко семе, което посееш, ще се умножава многократно в твоята ръка. Ти няма да имаш време да го видиш как расте, понеже всичко, което посееш, ще създава още повече от онова, което трябва да се посее. Ти ще бъдеш първият, който ще пропие почвата на човешкия ум с Моята Идея. Но не е твоя работа да подхранваш идеята или да я изследваш. Твоят живот е действието, и аз ти предписвам единствено  действието, с което да започнеш да подтикваш хората да си дават сметка за Моето Творение. За твоята добра работа аз те дарявам с чувството за Собствено достойнство".
И Овенът тихо направил крачка назад към своето място.

"На тебе, ТЕЛЕЦ, аз ти давам силата да вградиш семето във вечно движещата се и променяща се материя. Твоята работа е много важна, изисква търпение, тъй като ти ще трябва да завършиш всичко, което е било започнато, в противен случай семената ще отидат на вятъра. Ти не бива да се съмняваш или да се отказваш по средата, или да разчиташ на другите да свършат онова, което аз те моля да направиш. Затова ти давам в дар Силата. Използвай я мъдро."
И Телецът се върнал на мястото си.

"На теб, БЛИЗНАЦИ, ти давам въпросите без отговор, за да можеш да занесеш на всички обяснението на онова, което човек вижда около себе си. Ти никога няма да научиш защо хората говорят или слушат, но търсейки отговора, ти ще откриеш моя дар - Знанието."
И Близнаците застанали на своето място.


"На тебе, РАК, ти предписвам задачата да научиш хората да изпитват емоции. Моята Идея е да накараш хората да плачат и да се смеят, за да може всичко, което виждат и за което мислят, да ги развива и усъвършенства отвътре. За тази цел ти давам в дар Семейството, за да може твоята пълноценност да се умножава."
И Ракът се върнал на мястото си.

"На тебе, ЛЪВ, ти давам задължението да демонстрираш на света Моето Творение в целия му блясък. Но трябва да бъдеш внимателен по отношение на гордостта и винаги да помниш, че това е Мое Творение, а не твое. Понеже, ако забравиш това, хората ще те презират. В работата, която ти давам, има много радост, но само ако я вършиш добре. За тази цел ти трябва моят дар и аз ти го давам. Това е Честта."
И Лъвът отстъпил крачка назад.

"Тебе, ДЕВА, аз те моля да изследваш всичко онова, което човекът е направил с Моето Творение. Ти ще трябва внимателно да разглеждаш неговите методи и да му напомняш за неговите грешки, за да може чрез теб Моето Творение да се усъвършенства. За да правиш това, аз ти дарявам Чистотата на Мисълта."
И Девата също направила крачка назад.

"На теб, ВЕЗНИ, ти давам мисията да служиш, така, че човек да помни своите задължения по отношение на другите хора, за да се научи на сътрудничество и да овладее способността да обмисля и другата страна на своите действия. Аз ще те поставям навсякъде, където има раздор. И за твоите усилия ти давам в дар Любовта."
И Везните направили крачка назад.

"На теб, СКОРПИОН, ти давам много трудна задача. Ти ще имаш способността да познаваш умовете на хората, но аз не ти разрешавам да говориш за онова, което си узнал. Това, което виждаш, ще ти причинява многократно болка и в своята болка ти ще отвърнеш от Мен и ще забравиш, че не Аз, а извращението на Моята Идея предизвиква болката ти. Ти ще виждаш толкова много неща в човека, ще го опознаеш като животно и борейки се с неговите животински инстинкти в себе си, ще загубиш своя път. Но когато най-накрая дойдеш обратно при мен, за теб, Скорпион, съм приготвил висшия дар - Целта."
И Скорпионът отстъпил крачка назад.

"Тебе, СТРЕЛЕЦ, аз те моля да накараш хората да се смеят, понеже поради своето неправилно разбиране на Моята Идея, те се ожесточават. Чрез смеха ти трябва да дадеш на хората надежда, а чрез надеждата да обърнеш очите им назад, към Мен. Ти ще се докосваш до живота на мнозина, дори само за един миг и ще откриваш безспирно безпокойство във всеки живот, до който се допираш. На теб, Стрелец, ти давам в дар Неизчерпаемо Изобилие, за да можеш да го разпространиш достатъчно широко, за да стигне то до всяко тъмно ъгълче и да занесе там светлина."
И Стрелецът направил крачка назад.

"Тебе, КОЗИРОГ, аз моля за труд с пот на лицето, за да научиш хората да работят. Твоята задача не е лесна, тъй като ти ще усещаш всички човешки усилия върху раменете си. Но заради ярема на твоето бреме, аз давам в твоите ръце Отговорността на човека."
И Козирогът се върнал на мястото си.

"На теб, ВОДОЛЕЙ, аз ти давам идеята за бъдещето, за да може човекът да види другите възможности. Ти ще изпитваш болката на самотата, тъй като аз не ти разрешавам да олицетворяваш Моята Любов. Но за да обърнеш очите на човека към нови възможности, аз ти давам в дар Свободата, за да можеш в своята свобода да продължаваш да служиш на човечеството, когато и да има то нужда от това."
И Водолеят направил крачка назад.

"На теб, РИБИ, аз давам най-трудната от всички задачи. Аз те моля да събереш цялата мъка на човека и да ми я върнеш. Твоите сълзи в крайна сметка трябва да бъдат Мои сълзи. Мъката, която ти ще попиваш, е резултатът от това, че човекът не разбира правилно Моята Идея, но ти трябва да му дадеш състрадание, за да може той да опита отново. За тази най-трудна от всички задачи аз ти давам най-великия от всички дарове. Ти ще бъдеш единствен от моите дванадесет деца, който ще ме разбираш. Но този дар да ме разбираш е само за теб, тъй като когато се опиташ да го протегнеш на човека, той няма да те слуша."
И Риби застанал на своето място.

И тогава Бог казал: "Всеки от вас има част от Моята Идея. Вие не бива да възприемате погрешно тази част за цялата Моя идея или да искате да си ги разменяте. Всеки от вас е завършена личност, но вие няма да научите това, докато всички вие, дванадесетте не бъдете Единни. Тъй като само тогава целостта на моята идея  ще се разкрие на всеки от вас."

И децата тръгнали, всеки от тях, изпълнен с решимост да върши своята работа по най-добрия начин, за да получи своя дар. Но нито един от тях не разбрал напълно своята задача или своя дар и когато те озадачени се върнали, Бог им казал: "Всеки от вас смята, че другите са получили по-хубави дарове. Затова ще ви разреша да си ги разменяте." За момент всяко от децата се зарадвало, разглеждайки всички възможности на своята нова мисия.

Но Бог се усмихнал и казал: "Вие ще се връщате при мен нееднократно, молейки Ме да ви освободя от вашата мисия и всеки път, аз ще ви давам съгласието си за вашето желание. Вие ще преминете през безброй много превъплъщения, преди да завършите изначалната си мисия, която дадох на всеки от вас.
Аз ще ви дам неизброимо много време, за да направите това, но само тогава, когато това бъде свършено, вие ще можете да бъдете с Мен."